REGULAMIN FIRMY TRZY LWY

Artykuł 1 Definicje
1. Ten regulamin określa zasady i dotyczy wszystkich umów, które każda osoba fizyczna lub osoba prawna zwana dalej Klientem, zawiera z firmą Trzy Lwy Grzegorz Roguski, z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Opolskiej 119E/4, zwanej dalej Trzy Lwy.
2. Ten regulamin jest dostępny do wglądu w siedzibie firmy Trzy Lwy oraz na stronie www.trzylwy/regulamin.
3. Wynagrodzenia za usługi wykonywane przez Trzy Lwy zawierają 23% podatku VAT, jeżeli VAT jest obowiązkowy.
Artykuł 2 Umowa
1. Umowa Klienta z Trzy Lwy zostaje zawarta po tym jak Klient zaakceptował ofertę, poprzez zwrócenie własnoręcznie podpisanej umowy.
2. Umowa sporządzana jest w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Klienta i jednym dla Trzy Lwy.
3. Klient jest osobą, dla potrzeb której wykonywane są czynności.
4. Wszelkie zmiany umowy zawartej pomiędzy Trzy Lwy a Klientem, wymagają dla swojej ważności formy pisemnej i dokonywane będą w formie aneksów do tej umowy.
5. Nieważność poszczególnych punktów umowy, nie powoduje nieważności całej umowy.
6. Trzy Lwy jest zobowiązana do zachowania dbałości, której w ramach lub z powodu wykonywanych usług rozsądnie można od niej oczekiwać.
7. Ten regulamin ma zastosowanie również do ewentualnych dodatkowych i/lub następnych zleceń Klienta i jest w takich przypadkach uważany jako udostępniony.
Artykuł 3 Odpowiedzialność
1. Każda (poza)umowna odpowiedzialność Trzy Lwy lub jej właściciela/wspólników/dyrekcji(wliczając kierownictwo), jak również jej pracowników i przez nią włączone osoby trzecie, które w imieniu Trzy Lwy wykonują czynności, jest ograniczona do kwoty która w danym przypadku zostanie wypłacona w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności zawodowej Trzy Lwy.
2. Za przez Klienta w pełni poniesioną szkodę, która prawnie jest następstwem zdarzenia lub łańcucha powiązanych ze sobą zdarzeń, za które Trzy Lwy prawnie jest odpowiedzialny, Klient ma prawo do odszkodowania:
a. maksymalnie kwoty wypłaconej przez ubezpieczenie, jeżeli Trzy Lwy jest od odpowiedzialności za tą szkodę ubezpieczona;
b. maksymalnie kwoty zapłaconej przez Klienta jako honorarium za wykonanie danej usługi, jeżeli Trzy Lwy nie jest ubezpieczona od odpowiedzialności za tą szkodę.
3. Powyższy paragraf obowiązuje również jeżeli odszkodowanie jest żądane przez osobę trzecią, która nabyła lub przejęła prawo do jego roszczenia od Klienta.
4. Prawo do odszkodowania wygasa w każdym przypadku po dwunastu miesiącach po wydarzeniu, z którego szkoda bezpośrednio lub pośrednio wynikła i za którą Trzy Lwy prawnie jest odpowiedzialna.
5.Strony zgodnie postanawiają, że nie są odpowiedzialne za skutki w zakresie realizacji postanowień umowy wynikające z działania siły wyższej, czyli zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia oraz niemożliwych do zapobieżenia, takich jak m.in: pożar, powódź, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe, pandemia, epidemia, a także innych zdarzeń, na które Strony nie mają żadnego wpływu i których nie mogły uniknąć. Strona, która nie może prawidłowo wykonywać Umowy wskutek działania siły wyższej, jest zobowiązana do bezzwłocznego poinformowania o tym fakcie drugiej Strony, w terminie 7 dni roboczych od dnia wystąpienia tego zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia powoływania się na tę okoliczność. Zawiadomienie takie dokonane zostanie na adres mailowy drugiej strony.
6. Strony dopuszczają możliwość, w sytuacji wystąpienia okoliczności siły wyższej, czasowego zawieszenia realizacji umowy o krotność przyjętych okresów rozliczeniowych. W opisanej sytuacji umowa ulega wydłużeniu o krotność zawieszonych okresów rozliczeniowych. Okoliczności te nie będą wymagały podpisania aneksu, a jedynie jednostronnego oświadczenia przesłanego drugiej stronie umowy na adres mailowy wskazane w umowie/Protokole instalacji i przeszkolenia personelu ze wskazaniem okresu na jaki umowa ulega czasowemu zawieszeniu oraz nowego końca trwania Umowy.
7. Strony mają obowiązek zgłaszania sobie nawzajem zmian swoich danych, a w szczególności zmian nazwy, siedziby, adresu i adresu mailowego w ciągu siedmiu dni od daty zmiany. W przypadku niewypełnienia obowiązku określonego w zdaniu poprzednim, korespondencja przesłana Stronie na adres wskazany w umowie, będzie uważana za skutecznie doręczoną.
Artykuł 4 Podwykonawcy i osoby trzecie
1. Trzy Lwy zastrzega sobie prawo, według własnego uznania, do zlecenia podwykonawcy lub podwykonawcom w całości lub w części czynności, do których jest zobowiązana w ramach umowy.
2. Osoba fizyczna i/lub prawna wykonująca zawodowo czynności na potrzeby Trzy Lwy i prezentująca się jako Trzy Lwy i która w imieniu Trzy Lwy wykonuje czynności na potrzeby Klienta, działa w ramach wykonywania swoich zawodowych czynności wyłącznie na rachunek i ryzyko Trzy Lwy.
Artykuł 5 Zapłata i odroczenie czynności
1. Skargi na temat faktury powinny pod rygorem nieważności być zgłaszane do Trzy Lwy mailowo, w ciągu 30 dni od daty faktury.
2. W przypadku zalegania przez Klienta w płatnościach ponad 14 dni, po określonym na fakturze terminie płatności, Trzy Lwy ma prawo odmówić dalszej realizacji swoich obowiązków wynikających z umowy do czasu uregulowania powstałych zaległości. Powyższe okoliczności traktowane będą jako zawinione przez Klienta w związku z czym Klientowi nie będzie przysługiwało jakiekolwiek prawo dochodzenia odszkodowania lub rekompensaty za przestój Przedmiotu Umowy. Do czasu uregulowania powstałych zaległości wstrzymane są terminy reakcji serwisowej i wykonania naprawy opisane w umowie, a także dostarczania tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych. Dzień w którym zaległe płatności wpłyną na konto Trzy Lwy, jest dniem od którego liczy się terminy reakcji serwisowej i wykonania naprawy określone umowie.
3. Jeżeli faktura i/lub opłata nie są zapłacone na czas, Trzy Lwy jest uprawniona do odroczenia czynności również w przypadku innych zleceń Klienta, niż to za które faktura i/lub opłata jest niezapłacona.
4. Jeżeli Klient nie wywiązuje się w terminie z obowiązków zawartych w ofercie, takich jak uregulowanie faktury lub przekazanie stanu liczników, Trzy Lwy jest uprawniona do odroczenia swoich czynności.
5. Trzy Lwy nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę spowodowaną odroczeniem czynności.
Artykuł 6 Dane Klienta
1. Trzy Lwy przetwarza dane osobowe, w tym dane klientów, zgodnie z polityką prywatności firmy Trzy lwy, opisaną na stronie www.trzylwy.pl/rodo.
Artykuł 7 Postanowienia końcowe
1. Trzy Lwy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdej chwili bez uprzedniego oznajmienia. Zmiany regulaminu nie działają wstecz, czyli nie wpływają na umowy zawarte przed wprowadzeniem zmian.
2. Relacje prawne między firmą Trzy Lwy i jej Klientem reguluje wyłącznie polski kodeks cywilny.
3. Spory wynikające z umowy będą rozstrzygane przez właściwy sąd w rejonie w którym Trzy Lwy ma swoją siedzibę. Trzy Lwy ma prawo również zwrócić się do sądu w rejonie miejsca zamieszkania/siedziby Klienta.
Wersja 1.0 – 2 sierpnia 2025